tyle="position:fixed;right:0px;bottom:0px;z-index:1000"> دانلود مقاله پرخاشگري

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

طرح جابر- اقدام پژوهی- درس پژوهی-گزارش تخصصی-برنامه سالانه-تقویم اجرایی-طرح تعالی- پیشنهاد ارزشیابی-طرح تدبیر-تجربیات مدون-تحلیل محتوا-


دانلود مقاله پرخاشگري

تعداد صفحات: 53     کد محصول :1353      حجم فایل:56,33 KB      نوع فایل :rar


این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

فایل ورد قابل ویرایش

 

چكيده تحقيق :

بالا بودن جمعيت جوان كشور اين واقعيت مهم  را  گوشزد مي كند كه براي فراهم آوردن اثري مناسب جهت رشد اين گروه سني در همه جهات زندگي همه ما مسئول و معتقديم . بنابراين لازم است والدين ، معلمان ، استادان ، مديران نهادهاي آموزشي و پرورشي و بطور كلي همه مسئولان كشور مهمترين و اساسي ترين وظايف خود را پيرامون رفع نيازهاي ضروري و آينده اين قشر عظيم متمركز سازند روشن است كه اگر حركات تفكرات و تصميمات بسيار متفاوت نوجوانان و جوانان امروز در مسير و جايگاه منطقي خود قرار نگيرند ممكن است اين امر عواقب و عوارض وخيمي را به دنبال داشته باشد مقابله با ناهنجاري هاي رفتاري دانش آموزان از اهميت زيادي برخوردار است دانش آموزان كه گرفتار نارسايي اخلاقي و رفتاري هستند به كمك و ياري نياز دارند لذا بايستي ريشه هاي اين نارسائيها شناسايي شده و راههاي كاهش و نهايتا درمان آنها مشخص گردد .

دانلود مقاله پرخاشگري

 پرخاشگري كه به صورت رفتارهاي پرخاشگرانه مشخص مي شود ناشي از محروميتها و كمبودهاي فرد مي باشد محيط و افرادي كه فرد با آنها در ارتباط است نقش موثري در اين فرآيند دارند هدف از اين پژوهش شناخت عوامل موثر در پرخاشگري دانش آموزان ابتدايي و غير روشهاي مناسب جهت تعديل اين رفتار مي باشد .

در اين تحقيق به عوامل متعددي نظير نقش والدين وضع اقتصادي خانواد ه سطح سواد آنها و روابط خانوادگي و شيوه رفتار دانش آموزان با همكلاسيها و معلم مورد توجه قرار گرفته است وبيشتر مطالعاتي كه تا كنون انجام شده مربوط به عوامل ايجاد و تداوم پرخاشگري مي باشد گاهي پرخاشگري حالتي هيجاني دارد و براي جلب توجه و يا هنگام خشم و ابزار مي شود يا استفاده از اقدامات منطقي و منظم مي توان پاسخهاي پرخاشجويانه را از طريق رههاي غير مستقيم به رفتاري مطلوب تبديل كرد نقش معلم در اين فرايند از اهميت ويژه اي برخوردار است و چون پرخاشگري از راه تقليد قابل يادگيري است لذا معلم و همكلاسيها مي توانند نقش مناسبي را ايفا نمايند . 

فهرست :

چکیده تحقیق

فصل یکم

مقدمه

بیان مساله پژوهش

اهمیت و ضرورت مساله

ا هدف ویژه پژوهش

سوالات یا فرضیه

فرضیه

تعریف متغیرها

تعریف عملیاتی

 فصل دوم

مقدمه

تاریخچه

تعریف پرخاشگری

انواع پرخاشگری

نظریه پرخاشگری

معتقدان به ذاتی بودن پرخاشگری

معتقدان به اکتسابی بودن پرخاشگری

عوامل و انگیزه پرخاشگری

عمده ترین علائم پرخاشگری

روابط متقابل با والدین

واکنش در برابر ناکامی

آیا پرخاشگری ضروری است ؟

آثار و عوارض پرخاشگری

چگونه پرخاشگری را کاهش دهیم ؟

 فصل سوم

جامعه آماری

نمونه تحقیق

نوع تحقیق

روش نمونه گیری

ابزار اندازه گیری

طرح پژوهش و روش تجزیه و تحلیل

فصل چهارم

یافته های پژوهشی

مقدمه

جاعه آماری معلمین مشهد

جدول سوالات پرسشنامه

جدول آماری یک

جدول آماری دوم

جدول آماری سوم

جدول آماری چهارم

جدول آماری پنجم

جدول آماری ششم

جدول آماری هفتم

جدول آماری هشتم

جدول آماری نهم

جدول آماری دهم

جدول آماری یازدهم

جدول آماری دوازدهم

جدول آماری سیزدهم

جدول آماری چهاردهم

جدول آماری پانزدهم

جدول آماری شانزدهم

جدول آماری هفدهم

جدول آماری هیجدهم

جدول آماری نوزدهم

جدول آماری بیستم

فصل پنجم

بیان مسئله پژوهش

تجزیه و تحلیل داده ها

محدودیت پژوهش

پیشنهاد و کاربردهای پژوهشی


لینک دانلود:

دانلود مقاله پرخاشگري

دانلود مقاله پرخاشگري


ارسال نظر

نام شما :
آدرس وب سایت :
پست الکترونیک :
پیام شما :
کد امنیتی :


ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window