http://iranfile.gotoblog.ir/post/2670tyle="position:fixed;right:0px;bottom:0px;z-index:1000"> دانلود گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

طرح جابر- اقدام پژوهی- درس پژوهی-گزارش تخصصی-برنامه سالانه-تقویم اجرایی-طرح تعالی- پیشنهاد ارزشیابی-طرح تدبیر-تجربیات مدون-تحلیل محتوا-


دانلود گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی

 تعداد صفحات: 13     کد محصول :6799      حجم فایل:34,63 KB      نوع فایل :rar 


گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی

دانلود گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی
چکیده:
بهره مندی انسان از هوش و استعدادهای خدادادی، از دیرباز او را بر آن داشته است که با مشاهده جلوه‌های شگفت انگیز طبیعت، عزمی جزم و انگیزه ای قدرتمند در جهت آگاهی یافتن از دانش و فناوری‌های روز داشته باشد و در راستای تحقق هر چه بیش تر اهداف علمی – آموزشی گام بردارد. امروزه اندوختن معلومات در امر یاددهی – یادگیری به تنهایی کافی نیست و نوعی غفلت و بازماندن از کاروان همیشه شتابان علم است. بنابراین استفاده از ابزارها و فناوری‌های جدید در برنامه ریزی آموزشی امری بس ضروری می‌باشد. چنان که، برنامه ریزان و معلمان در تلاش‌اند تا از این ابزارها برای غنا بخشیدن به روش‌های یاددهی – یادگیری بهره جویند و بستری پویا را برای دانش آموزان فراهم آورند.
در این گزارش تخصصی سعی بر این بوده است که در عصر اطلاعات و ارتباطات با جهانی شدن آموزش شیمی همگام شوم. به دلیل حساسیت‌های خاص کتاب شیمی ۲، و وجود مطالب حجیم و سنگین در این کتاب، تصمیم گرفتم که مطالعاتی راجب این زمینه داشته باشم.

مقدمه:
درس شیمی از دروسی است که درک مفاهیم آن از دید دبیران و دانش آموزان دشوار است و معمولاً نگرش مثبت نسبت به آن وجود ندارد. درس شیمی به دلیل ویژگی آزمایشگاهی و کاربردی بودن، قابلیت بالایی برای ارائه مفاهیم، باشبیه سازی و پویانمایی (انیمیشن) رایانه ای دارد. در واقع بسیاری از مفاهیم را که نشان دادن آن‌ها حتی در آزمایشگاه دشوار یا غیرممکن است، مانند: حرکت مولکول‌های گاز، حرکت ذرات باردار درون یک محلول، ساختار مولکولی ترکیبات، …. را می‌توان با شبیه سازی رایانه ای به آسانی قابل ارائه کرد. بنابراین بهره گیری از رایانه در کلاس درس موجب افزایش یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می‌شود. یکی از بارزترین تأثیرات بهره گیری از رایانه، تعامل فراگیران با یکدیگر و با معلم است.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی


دانلود گزارش تخصصی استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT در درس شیمی


لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون

برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:


پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون



پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون




ارسال نظر

نام شما :
آدرس وب سایت :
پست الکترونیک :
پیام شما :
کد امنیتی :


ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window